Müügitingimused

Veebipoe omanik on IntuitOffice OÜ, registrikoodiga 16591204, aadressiga Paldiski mnt 96, Tallinn, Harjumaa 13522.

Müügitingimused kehtivad IntuitOffice’i veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtte IntuitOffice OÜ (edaspidi IntuitOffice) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

Veebipood on IntuitOffice’i poolt loodud ja hallatav internetipood, kus IntuitOffice müüb IntuitOffice’i oma tehases toodetud toodete müüki Kliendile.

Lisaks Üldtingimustele reguleerivad müüja ja kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Veebipoe tellimuse vormistamine

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  2. Seejärel kliki üleval paremas nurgas oleval ostukorvi nupul, et näha ostukorvi sisu. Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
  3. Täitke nõutud andmeväljad, valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis, makseviis, lugege läbi ja nõustuge tellimistingimustega ning vajutage lingile „Kinnitan tellimuseˮ. Seejärel suunatakse teid panka arvet tasuma.

Tasuda saab:
Koheselt pangalingiga läbi Maksekeskuse süsteemi (Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay). NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

  • Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.
  • Tellimused, mille eest ei ole tasutud annulleeritakse 24 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest.

Tellimuse täitmise tähtajad

Tellimuse täitmise tähtaeg sõltub toote liigist ning tellitud toodete mahust. Eeldatav tarne- või valmistusaeg on märgitud veebipoes eraldi iga toote kirjelduses. Tarneaeg jääb vahemikku 4-8 nädalat.

Toodete juurde on märgitud maksimaalne toote tarne- või valmistusaeg. Valmistusaja jooksul valmistab IntuitOffice Kliendi soovitud toote. Tarne- või valmistusajale lisandub ka transport, mis on kuni 1 nädal.

  • Kui Kliendi tellimust ei ole võimalik täita lubatud tähtaja jooksul, siis võtab IntuitOffice Kliendiga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja.
  • IntuitOffice’i lepingu rikkumiseks ei peeta lubatud tellimuse täitmise tähtaja ületamist juhul, kui IntuitOffice’i viivituse on tinginud kolmandate isikute viivitus (näiteks tootjad/kangatootjad või veoteenuse osutaja).

Kohaletoimetamine

Kõikide IntuitOffice’i veebipoest tellitud kaupade kohaletoimetamine Eesti Vabariigi piires on Kliendile tasuta.

Tallinn (sealhulgas lähivallad*) ja Tartu
Tallinnas, selle lähivaldades ja Tartus toovad IntuitOffice’i paigaldajad ilma lisatasuta kauba tuppa, panevad kokku ja viivad kasutatud pakendi ära.
* Tallinna lähivallad: Harku, Saue, Saku, Kiili, Rae, Jõelähtme, Lagedi, Loo ning Viimsi vald

Eesti
Koostöös erinevate partneritega toimetatakse tellitud tooted Kliendile sobivasse asukohta, igasse Eesti otsa. Veebipoe tasuta transport väljaspool Tallinnat (sealhulgas eelpool nimetatud lähivaldasid) ja Tartut on vaid maja välisukseni ilma tuppaveota.

NB! Kihnu, Ruhnu, Prangli, Vormsi ja teistele väikesaartele toimub vedu eritingimustel. Sel juhul palume ühendust võtta IntuitOffice’i klienditeenindusega või saata päring:

  • Kauba kättetoimetamine toimub alles pärast kogu tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist IntuitOffice’i kontole.
  • IntuitOffice ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida IntuitOffice ei saanud mõjutada või ette näha.
  • Kui olete ühe tellimusega tellinud erineva tarneajaga tooteid, siis tellimuse kättetoimetamise aeg arvestatakse kõige pikema tarneajaga toote järgi.
  • Tellitud toote üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Kliendile või tema esindajale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele Toote üleandmine toimub ainult eelneval kokkuleppel Kliendiga.
  • Pärast tellimuse eest tasumist on võimalik kaupa hoida meie laos tasuta 7 päeva, alates 8-st päevast hoiustamistasu 10€ toode/ööpäev.

Tagastamisõigus

Kliendil on õigus põhjust avaldamata tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul esitades vabas vormis kirjaliku avalduse e-posti aadressile: . Avaldus peab sisaldama kliendi nime, telefoninumbrit ja tellimuse numbrit.

  • Tagastatavad tooted peavad olema oma algses seisundis ning 100% uueväärsed.
  • Taganemistähtaega arvestatakse päevast, mil Klient või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud toote enda valdusesse.
  • Kui toode on tagastatud, hüvitab IntuitOffice Kliendile 14 päeva jooksul nii tootemaksumuse kui ka algse transpordikulu.
  • IntuitOffice võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni Klient on tagastanud toote.
  • Müügihind kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine IntuitOffice’ile.

Üldine

  • IntuitOffice’il on õigus teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse IntuitOffice’i veebilehel. Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.
  • Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda IntuitOffice’i jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
  • Kõik veebipoes märgitud toodete hinnad on eurodes ja ei sisalda Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%. Toote hinnale võib lisanduda toote Kliendi asukohta vedamise ja või paigaldamise tasu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  • Toodete kirjeldused võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
  • Veebis kuvatud pildid (sh fotod, 3-D modelleeringud ja joonised) on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Olenevalt arvutiekraani seadistustest, võivad esineda erinevused toote värvitoonis.
  • Toodete mõõdud on võimalikult täpsed, kuid pehme mööbli iseärasuste tõttu võib esineda mõõduerinevusi.

Pretensioonid

Veebipoest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. IntuitOffice vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba ostjale üleandmise hetkel.

  • Kaebuse esitamise tähtaeg hakkab kulgema alates toote üleandmisest Kliendile.
  • Pretensiooni esitamiseks tuleb esitada avaldus aadressile . Kirjas peab kajastuma toote nimi, telefoninumber, tellimuse number ning kahjustuse kirjeldus koos piltidega.
  • Kõikidele pretensioonidele vastatakse 14 päeva jooksul.
  • Kui toode on praak ning parandatav, organiseerib IntuitOffice paranduse. Kui toodet ei ole võimalik parandada, korraldab IntuitOffice enda kulul praagi toote väljavahetamise.
  • IntuitOffice ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu.
  • IntuitOffice ei vastuta toote puuduste eest, mis on põhjustatud toote juhuslikust või tahtlikust vigastamisest Kliendi poolt.
  • IntuitOffice ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus.
  • Kui parandusse toodud toodet ei ole kasutatud vastavalt toote kasutusjuhendile või kui IntuitOffice tõestab, et tootel esinevad puudused on tekkinud Kliendi süül, siis kaebuse esitamise õigus tootele ei laiene. Sellisel juhul koostatakse Kliendile koostöös IntuitOffice’iga hinnapakkumine toote parandamiseks või asendamiseks tasulises korras. Hinnapakkumisest loobumise korral on Klient kohustatud tasuma käsitlustasu toote vea tuvastamise ja veo korraldamise eest.
  • Põhjuseta garantiiparandusse toodud toodetega seoses (sealhulgas juhtudel kui puudus ei ole põhjustatud tootja poolt või on rikutud toote garantiitingimusi) tekkinud kulud tasub Klient. Sellisel juhul on IntuitOffice’il õigus esitada kliendile arve seni teostatud tööde kohta vastavalt töö teostaja kehtivale hinnakirjale.
  • Kui kaebuse aluseks oleva toote parandamine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, siis Kliendi nõusolekul asendatakse toode samaväärse tootega.

Vaidluste lahendamine

Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest.

Kliendi ja IntuitOffice’i vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui IntuitOffice on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse Tarbijavaidluste komisjonile või kohtule. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusse.

Edukad firmad mõistavad kontori disaini olulisust

Mitmed juhtivad firmad on võtnud suuna pakkuda oma töötajatele mitmekesist töökeskkonda, kus neil on hea olla. Meil on rõõm olla nende koostööpartner.